Harap kengkawan semua senyum pas baca blog nih...

Harap kengkawan semua senyum pas baca blog nih...

Assalammualaikum....

Semua yang kita ada adalah milik DIA... apa yang kita mahu semuanya ditentukan olehNYA... Setiap yang berlaku telah ditetap kepada kita olehNYA... Maka setiap apa yg dirasai pasti kalian tahu jawapannya.....

Friday, February 12, 2010

Kengkawan.....




Samekum....

Sebenarnya sebelum tulis nie x taw nk tulis apa... bila pikir blk..... hmmm... ape aper jer la... org xmo baca biar aku sendiri yang baca... blog nie da jd cam diari aku lak... suma yg aku suka akan aku tulis.... xpe janji aku gembira....


Tadi login pesbuk... teringat blog aku.... pastu teringat kengkawan yg ada blog nih... Ramai rupanya yg ada blog nih... ada yg jual barang lam blog tu pun ader... punya la hebat depa suma... Yang aku suma pmpn jer yg tulis blog, kwn laki xdak ka? hai... depa pun mst xdak masa nk wat suma tu....


Kegunaan blog nie da jd biasa lak sbb tgk jual tudung la... jual baju la.. sampaikan jual biskut raya pun ada... siap leh pos g... bleh tahan... Ada yg guna blog untuk munasabah ka muhasabah ka tak taw nk sebut lah korang pikir la sendiri... untuk menasihati diri sendiri atau memberitahu org ramai yg membacanya munkin... menggunakn bahasa kiasan, bahasa sastra yg tinggi dan dalam maksudnya juga wat kita terpikir untuk maksud yang disampaikan... bagus la kengkwn aku nih...
Tapi ada juga menyalahgunakan blog nie untuk wat jahat... aku xmo cita la kat sini... karang x pasai2 kena.... Oleh itu waspadalah klu nk luah perasaan pun... Arini aku rasa cam layan blues plak.... munkin cuaca arini yang wat aku jd camni....


Bagi kengkawan yg menggunakan blog nie... truskan lah... banyakkan lagi menulis.... Bagus2..... aku tak taw nk cakap apa dah..... nnt plak la kita sambung jg tepi kain org... hehehe.... sayonara.... hait...


No comments: