Harap kengkawan semua senyum pas baca blog nih...

Harap kengkawan semua senyum pas baca blog nih...

Assalammualaikum....

Semua yang kita ada adalah milik DIA... apa yang kita mahu semuanya ditentukan olehNYA... Setiap yang berlaku telah ditetap kepada kita olehNYA... Maka setiap apa yg dirasai pasti kalian tahu jawapannya.....

Thursday, February 25, 2010

Sunyiiii jer......



Arini aku rasa sunyi sangat... xtau napa... ada yang x kena ngan aku skrg nie... Apa yang x kena? hp puun sunyi sepi... kehairanan aku menjadi bingung... aku relax jugak... terus relax untuk mencari hiburan...

Buka facebook... page website yang aku tergila2kn sgt tu yang aku main sampai x igat apa dah... Arini lepas login... aku macam x taw nk wat apa kat page tu...

Aku baca mesej ada sahabat baikku..... hmmm.... mesej kata blog aku dia nk comment xleh... Ah bek aku pekesah blog aku.... cari punya cari skrg da bleh comment da... aku da delete 2 post arini... 1 sbb dia mengganggu page aku.... 1 lagi sbb bahan dia bleh timbulkan was2... Aarrgghhh... mampuih p...

Da siap sume... tgk layout page aku teramat boringnya sampai bleh menguap... serve tenet cari layout... suma hampeh betui... x taw la munkin aku x pandai cari... last2 guna yg tertera pa blog gak... hadoi..... bleh la.... dari tgk page yg memula pagi td... punya la pening... aku cari layout tu jer sampai 4 jam depan com... bkn ada apa pun... nampak sangat aku boring gila sangat..

Da pastu... masa ingat nk logout sume benda yang aku rasa arini tak berfaedah langsung nie... aku terjumpa blog kawan sahabat baikku.... hmmm.... saja la baca... rupanya cuti raya cina yg baru lepas masa dia balik umah dia ada org mai nk tgk dia... hooo... terkejut gak aku... siap dia... munkin giliran dia plak lepas nie untuk masuk ke satu tahap tinggi dalam kehidupan... kawin la tu.... Kan ada org mai tgk dia.... huh.... Aku rasa nk frusst tertonggeng da... klu dia da kawin sunyi la aku pas nie.... hadoi........

Aku comment pa lebih kurang... da... masa untuk berhembus keluar dari dunia it nie... munkin esok lebih baik.... aku memang mengharapkannya.... sunyi itu tetap ada gak.... Nnt bebila aku nk suruh kawan2 aku balik... bosan dah nie.... biaq la...

Xpalah... munkin arini hari untuk aku duk sorang2... reda ja la... nnt la aku tulis g.... serabut nih... wacaudulu... samekum...

3 comments:

aha said...

jodoh pertemuan di tangan Dia.. entah jadi..entah tak... kena wat istiqarah jugak..sampai Dia tunjukkan jawapannya..

Hidup memang sunyi... bila kita tak tau apa yang kita cari.. kita tak tau nak cari apa..sebab kita tak tau apa kita nak.. bila kita tau apa kita nak..kita kena usaha untuk dapatkannya.. kalau kita tak dpat jugak.. kita usaha dapatkan yang lain pula..

huhu...(pendapat saya saja...)

Noorul Aida said...

huhuuuu.. x pe r... sunyi bleh wat kite pk kekurangan dri kite n improve for the betterment...

gd luck ye bro! =))

Noorul Aida said...

aha..stuju gak.. sbb walau ape pon yg kite nk tu,tp kalo x d takdirkn utk kite memiliki nye,usehe cm ne skali pon,ttp x kn dpt..

smoge hidup ni mndpt keredhaan Ilahi..